Introduksjon til Room Cleaning
Infotronics Cleaning Appen er tett integrert med CIS og gir enkel oversikt og tilgang til rengjøringsoppgaver. Appen er optimalisert for bruk på mobile enheter.
For å komme i gang åpnes linken https://app.infotronics.no/
Administrator for CIS eller Infotronics må gi tilgang til løsningen, og pålogging skjer enten med mailadresse eller ved å benytte Office365-pålogging - Sign in with Microsoft.
Etter innlogging ser brukeren en oversikt over steder/lokasjoner en har tilgang til:
Man kan velge å se kun Dagens oppgaver eller Alle oppgaver. Dagens oppgaver inkluderer oppgaver som har planlagt dato til og med i dag, mens Alle oppgaver også tar med fremtidige oppgaver. Ved å trykke på en enhet vises rommene som har oppgaver som skal utføres:
Her kan man også filtrere oppgaver på Dagens, Alle eller For dato og angi den spesifikke datoen man ønsker å se oppgaver for.
Etter at man har valgt et rom får man alle oppgaver for rommet. Har kan man velge hvilke man vil sette som utført:
Man kan også laste opp bilder og legge inn eventuelle kommentarer.
Ved å velge Registrer avvik vil dette kunne behandles som et avvik i CIS
For å få registrert avviket kan man velge en av årsakene som er tilgjengelig og skrive inn en kommentar.
Man må til slutt trykke på Lagre endringer. CIS vil da oppdateres med utførte oppgaver og riktig status på rommet.